środa, lipca 26, 2006

Nic mi sie nie chce

Przez te upały nie chce mi się nawet napisać posta. Ale moje prace zamieszczam na bieżąco tu:

http://www.flickr.com/photos/94243610@N00/?saved=1

Wystarczy także kliknąc na mozaikę po prawej stronie mojego bloga.
W końcu cos skończyłam. Kolejny shetland triangle z Wrap Style:





Kupiłam także nową włóczkę.








fioletową :














czarną:







Oczywiscie nie obyło się abym czegos nowego nie zaczeła. :-)

kolejne poncho
bluzeczka
top itp.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy11:23 PM

    Już pare razy probowalam wpisac swoj komentarz, ale mi zrywalo polaczenie. Net w te upaly jakos mi kiepsko chodzi. Teraz sie poprawilo, wiec wykorzystuje okazje, by pochwlic azurowy szal. Piekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:14 PM

    Biała chusta jest przepiękna, można wiedzieć skąd pochodzi wzór??

    Cieszę się,że nie tylko ja xzaczynam kilka robótek naraz a potem mam kłopoty z wykańczaniem, ale robienie jednej jest takie...

    Właśnie udało mi sie skończyć zapinany sweterek z angorki, no i mam juz trzy pomysły na nowe robótki :)

    pewnie zaczne wszyystkie ;)

    pozdarwiam

    Gosia_arma

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4:46 PM

    Ostatnio zmobilizowałam się i mam tylko 3 robótki "w trakcie". Ciekawi mnie, co będzie z tego kwadratu turkusowego - poduszka, może narzuta, a może zupełnie coś innego???
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:35 PM

    Dzięki za odwiedziny! Z tymi patyczkami to się zastanawiam, jak je zaostrzyć, żeby były dobre. Jak wymyślę i się sprawdzi, to dam znać.
    Bardzo podoba mi sie chusta, jest sliczna!!!! I różyczki, jak zobaczyłam ułożone pieknie w jednym rządku, to mi az dech zaparło. Poza tym robisz wspaniałe rzeczy. Ten dwukolorowy szalik... bardzo, bardzo ciekawy, zastanawiam się, jak robiony?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4:10 PM

    Będe bardzo wdzięczna za schemat chusty, mój adres: gosia_arma@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8:44 PM

    Aniu! Co tam u Ciebie? Przyszłam, by zobaczyć, co nowego, a tu nie ma nowego posta. Wszyscy czekamy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8:53 AM

    Chusta jest rewelacyjna. Widzę, że ambitnie zaplanowałaś robienie robótek. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12:44 PM

    witaj :)
    Jestes pomyslowa kobietka.Bardzo cenie osoby pelne zapalu i takie ,ktore chca sie dzielic swoimi pomyslami z innymi.
    Ja tez dziergam i bardzo mnie to wycisza.Pozdrawiam .Annas z Koszalin

    OdpowiedzUsuń