czwartek, listopada 02, 2006

Update


Cos za rzadko piszę. To już miesiąc minał od ostatniego wpisu. Kawał czasu. Ostatnio chyba więcej włóczki kupuję niż zdąrzę przerabiać. Mam już jej całe stosy. W całym pokoju gdzie nie spojrzeć to włóczka leży albo gazetki robótkowe oraz wzory wydrukowane z netu.
We wtorek dostałam wypłatę i od razu ruszyłam do kiosku po gazetki. A co mi tam zaszalałam. Kupiłam aż 3...

Niedawno zakupiłam też fajną ksiązkę, którą ktos polecał na forum. Mianowicie kupiłam "Dziewiarskie ABC ". Książka jest cudowna. Poza tym bardzo popularna na swiecie. są tam wspaniałe przepisy na piękne rzeczy robione na drutach. Zrobiłam z niej owieczkę. Nie obyło się bez małych problemów, ponieważ opis nie ułatwiał wczale sprawy, więc długo zastanawiałam się jak zrobić głowę. Ale dzięki pomocy pewnej Amerykaniki polskiego pochodzenie, która wysłała mi ksero z anglojęzycznej wersji książki udało mi się skończyć moją owieczkę i teraz wygląda cudnie.
Zrobiła ostatnio także piękny szydełkowy szaliczek koloro fioletowego z niemieckiej włóczki 100% bawełna. Robi się bardzo szybko. Dwa dni i gotowe. Teraz robię kardigan "Forecast". Wzór pochodzi z Knitty.com . Robi się go od góry, czyli od kołnierza. Robi się go bardzo przyjemnie. Wzór jest łatwy do zapamiętania. Oczywiscie również w tym miesiącu nie obyło się bez kupowania wóczki. To już uzależnienie.

2 komentarze:

  1. Anonimowy7:50 PM

    Widze, Aniu, ze zaszalalas1 Tyle wloczek! Jak znalazl na dlugie zimowe wieczory. Przyznaje, ze mnie tez ogarnia nieodparta chec kupienia nowej wloczki, kiedy wpadam do naszej pasmanterii :o)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3:08 PM

    All your projects are beautiful!! :)

    OdpowiedzUsuń