piątek, stycznia 02, 2009

Dostałam paczuszkę od Secret Pala!!!

W południe przybył listonosz z moją paczuszką :-))) Jestem bardzo bardzo zadowolona, ponieważ mój Secret Pal trafił dokładnie w mój gust. A oto zdjęcia:


Paczuszka jeszcze przed otwarciem:



Paczuszka już otwarta:



Paczuszka już rozpakowana i przejrzana ;-)




W paczce znalazłam 4 motki Oliwii w kolorach dokładnie takich jak chciałam sobie kupić!!!
Dziękuję bardzo Kasiu!!!Oprócz tego znalazłam w paczuszce pyszne słodycze i herbatkę oraz całą masę widokówek!!! A do tego jakąś lokalną gazetkę i kartkę świąteczną.
Jestem bardzo zadowolona.Kasiu trafiłaś dokładnie w mój gust!!!!
Dziękuję bardzo!!!

2 komentarze:

  1. Droga Aniu,
    Jaki przyjemny blog! Bardzo podobaja mi sie Twoje 'druciarskie' zdolnosci, jestem pelna podziwu. Sama rowniez chcialabym sie nauczyc, choc troche boje sie zaczac.
    Pozdrawiam Cie Aniu z Amsterdamu, bede do Ciebie zagladac!

    Kasia

    http://kasia-and-florian.com/kasia

    OdpowiedzUsuń