środa, grudnia 07, 2011

Założyłam sobie sklepik na Etsy

Założyłam sobie konto na Etsy.com. Wystawiłam dopiero 2 przedmioty. Na sukces nie liczę, ale plułabym sobie w brodę, gdybym chociaż nie spróbowała. Na razie wygląda to tak:




Nie jest to taka prosta sprawa, bo wystawianie jednego przedmiotu trochę czasu zajmuje szczególnie jeśli nie używa się języka angielskiego na co dzień..

No dobra miałam pokazać co na drutach zrobiłam ostatnio, ale nie zrobiłam zdjęć wszystkiego, więc pokażę  tylko torbę (sorry za kiepskie zdjęcie, ale głowa mi pęka) i skarpetki na choinkę.



Ale wredny blogger. Sam obraca mi dzisiaj zdjęcia. To jakiś żart!?!? Uff, Udało się ;-)

1 komentarz:

  1. Wow!!!Ale super!!!Tak przyozdobiona choinka będzie cudnie wyglądać!!!!A torbA JEST REWELACYJNA!!!

    OdpowiedzUsuń