środa, marca 05, 2008

Zostałam ustrzelona

Zostałam zaproszona do zabawy przez:
truskaweczkę

Do zabawy zapraszam:
Vampiro
Mao
Malgosię

Aby wziąć udział w tej "strzelance" należy:
1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,
2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,
3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,
4. "strzelić" do następnych 6 osób
5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu

1) Mam kota na punkcie mojego kota. Nazwałam go imieniem "Maniek" tak jak wabi sie kot serialowej Magdy M.

2) Nie uznaję autorytetów. Jest okropnie pyskata i zawsze mam coś do powiedzenia.

3) Jestem zakupoholiczką. Nałogowo kupuję zwłaszcza włóczkę oraz magazyny i książki o tematyce robótkowej.

4) Uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka, pudełeczka i koszyki, zwłaszcza te wiklinowe.

5)Żadko kiedy kończe swoje robótki. Jest to spowodowane nadmiarem pomysłów i włóczki, której mam kilkadziesiąt kilogramów zapasu. poza tym po drodze zmienia mi się kilka razy koncepcja.

6)Mam tylko 200 metrów do pracy, ale codziennie wracam do domu samochodem z koleżanką, która przejeżdża koło mojego domu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz