wtorek, marca 04, 2008

Ciągły brak czasu

Dawno nic nie pisałam. To już 3 miesiące od poprzedniego postu, ale nie zapomniałam o moim blogu. Po prostu nie mam na to czasu. Pracuję, studiuję, do tego muszę pisać pracę magisterską. Mam na to czas tylko do końca kwietnia. Nie mogę się doczekać, kiedy będzie po wszystkim, dopiero wtedy poczuję się wolnym człowiekiem. ale dość o tym, przecież przez 3 miesiące coś jednak robiłam.
Na ravelry można znaleźć wiele linków do ciekawych, często darowych wzorów. Na przykład taki:
http://crochetroo.blogspot.com/2006/05/fan-bookmark.html
Jest to zakładka do ksiązki. Zrobiona na szydełku 1,5 mm beżowo-złotym kordonkiem z Lidla "Król szydełkowania".
Następny to maskotka, taki mały potworek.
Zrobiony jest z włóczki bawełniano-akrylowej Yarn Art Jeans w kolorze białymm oraz z włóczki poliestrowej "trawka". Szydełko nr 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz