niedziela, lutego 08, 2009

Trochę tego i owego

Najpierw zdjęcia czesanki oraz dostarczonych włoczek. Cudne kolorki ;-)







Włóczki z kolorowego motka.



oraz z Interfox'u



A teraz skończone robótki, których nie pokazywałam jeszcze na blogu:




Francis revisted

Włóczka: Alize Lana Gold - niecałe 500 gram
Druty: Addi Turbo 4,5 mm

Jestembardzo z niego zadowolona. Mogłabym nosić go cały czas :-)

Wzór jest darmowy i można go ściągnąć na ravelry



Snow White by Ysolda

Włóczka: Vlnap Samanta kupiona w Interfoxie (niedostępna)

Druty: Addi Turbo 3,5 mm

Nie jestem z niego zadowolona, ponieważ włóczka nie jest najlepsza.

Po praniu bardzo się rozciągnął. Przez to rękawy są za długie. Włóczka brzydnie, gdy suszy się ją na kaloryferze. żółkinie. Wiem, ze nie powinnam tak tego suszyć, ale to najszybszy sposób.


Garter Stitch Mitts by Ysolda Teague
Włóczka: Alize Lara - około 50 gram
Druty - 3mm


Koolhaas by Jared Flood
Włóczka: Oliwia Interfox - kolor ciemna śliwka, około 50 gram

Druty: Addi Turbo 3,5mm na żyłce 40 cm

Bardzo fajna czapka, ale nie lubię tego wzoru, co idzie bardzo powoli i bolą od niego palce.







Skarpetki męskie - wzór własny


Włóczka: jakaś niemiecka włóczka skarpetkowa, poszło całe 100 gram


Druty: 2,5 mm





Christmas Dishcloth Story by Kristen Patay
Włóczka: Snehurka - 3 nitki razem, około 60 gram

Druty: 3,5mm


Na dzisiaj to juz wszystko, bo ten post jest odrobinę przydługi. Mam jeszcze do pokazania robótki, które aktualnie są na tapecie.



4 komentarze:

  1. Anonimowy7:08 PM

    Rzeczywiscie, różne kolory Oliwii maja różne grubości. Najgrubszy jaki przerabiałam to ciemny brąz. Cieniowanych jeszcze nie próbowałam, ale jeśli wydają się bardziej wełniane, to może warto spróbować ;)
    Z Samanty (mam śliwkową) tez nie jestem zadowolona. Choć miła w noszeniu, najbardziej nadaje się na kamizelki. Bardzo się wypycha na łokciach.
    Ciekawie zapowiada się ten nietoperz.
    jo_an44

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać masz głowę pełną pomysłów i pewnie z miłą chęcią je realizujesz. Moim zdaniem to bardzo dobrze. Ja teraz zdobyłam nową tkaninę i będę szyć zasłony do salonu https://domabc.pl/dom,ac253/tekstylia-ktore-zachwycaja-ozdobne-zaslony-do-salonu,8530 które moim zdaniem są jednym z najważniejszych moich projektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ja również czasami mam takie dni, że wykonuję jakieś rzeczy bez konkretnego planu. Aktualnie mam jeszcze spory zapas fajnych tkanin od https://dekoma.eu/pl/ więc mogę śmiało powiedzieć, że jak najbardziej takie materiały mi się codziennie przydają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukając specjalistycznych narzędzi tapicerskich, trafiłem na https://hurtownia-akces.pl/. Ich oferta narzędzi jest imponująca, a jakość każdego produktu na najwyższym poziomie. Co ważne, obsługa klienta jest bardzo pomocna, doradzają i pomagają w wyborze odpowiednich narzędzi.

    OdpowiedzUsuń