piątek, lutego 06, 2009

W gorącej wodzie kąpana

Wczoraj, jak wróciłam z pracy juz czekała na mnie paczka ze sklepu wyszukane.pl z igłami do filcowania oraz czesanką.

Zdjęcie nie oddaje pięknych kolorów czesanki, ale dni są nadal krótkie, a zdjęcia przy sztucznym świetle wychodzą okropnieże później wymienię na jakies lepsze robione za dnia.
Tak więc mam juz wszystko do filcowania na sucho. Gabkę kupiłam we wtorek na zakupach w spermarkecie - taką do mycia samochodów. Są już pierwsze efekty, ponieważ musiałam spróbować natychmiast wcale nie przejmując się koniecznością zjedzenia czegoś na kolację. Zrobiłam dwie kuleczki:

Ta była pierwsza. Korzystałam z kursu filcowania Oli Smith. Jednak prosta kuleczka to było dla mnie za mało, więc musialam ją koniecznie ozdobić kropeczkami z kolorowej czesanki.

Zrobiłam jeszcze drugą:


Tą zrobiłam mieszając naturalną czesankę z kilkoma innymi kolorami.
Oczywiście najbardziej zachwycony był kocurek, który bardzo szybko się z kuleczkami zaprzyjaźnił ;-)

Jako, ze jestem w gorącej wodzie kąpana musiałam spróbować wszystkiego, więc spróbowałam zrobić jeszcze filcowany na mokro kwiatek:

Tutaj korzystałam z kursu filcowania na mokro Bergamotki, który można znaleźć na forum Crafriladies. Kwiatek nie jest idealny. To było tak tylko na próbę. Kolory fatalnie dobrane, ale i tak jestem z niego dumna.


Już zacieram ręce poniewaz idzie weekend, który zamierzam wykorzystac do dalszej nauki filcowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz