czwartek, września 22, 2011

Grzeszki

Dzisiaj listonosz przyniósł zamówione przeze mnie barwniki do wełny,



...a przed chwilą zamówiłam na allegro włóczkę Haimalaya Efsun w kolorze amarantowym- 4 motki na torbę filcowaną. Cały dzień dzisiaj kombinowałam z czego zrobić tę torbę, pomimo, że na drutach mam co najmniej 10  rozpoczętych robótek. Wierzcie mi, do wielu z nich nigdy się nawet na Ravelry nie przyznałam :p. Sporo z nich jest zrobione w 40-50 %. Kiedyś przyjdzie na nie pora.

Ale teraz do rzeczy, oto torba którą zamierzam z tej włóczki zrobić:


Mam zamiar zrobić tę większą, dlatego zamówiłam 4 motki Efsun. Wzór znalazłam dzisiaj na Ravelry. Jest to Billington Bag. Normalnie się zakochałam od pierwszego wejrzenia ;) Wzór kosztuje tylko 1,99 USD. Mam nawet odpowiednie rączki, tylko muszę oskalpować moją starą torebkę, która ma takie bambusowe rączki. Torebka jest dość zniszczona i dawno nie modna, więc nie będę jej żałować. Nie nadaje się już na publiczną prezentację. Dzięki rączkom będzie miała tak jakby "drugie życie". hihi.

Co do barwników to będę próbowała ufarbować nimi wełnę, którą mam po babci. Nie wiem czy jeszcze ktoś taką wełnę kojarzy, ponieważ nawet google jej nie kojarzą.



Jest to Wenus Aniluxu. 100% wełna. Długości nie znanej, ale na pewno ponad 400 m na 100 gram. Napisali na banderolce też "czysta żywa wełna". Mam nadzieje, że mi nie ucieknie podczas farbowania ;)

Miałam także pokazać mój pierwszy wyczyn na maszynie. Oto pokrowiec na chusteczki higieniczne.


Tutorial znalazłam na blogu Ani.

Aktualnie mam na drutach szary klasyczny rozpinany sweterek. Zostały mi do zrobienia jeszcze tylko rękawy, plisy guzikowe i plisa przy dekolcie ;)
Ale nie będę już dzisiaj Was tym zanudzać, pokażę innym razem - jak zrobię zdjęcia :p

3 komentarze:

  1. Śliczną torebkę wynalazłaś i jeszcze będziesz ją robić w pięknym kolorku!Pokrowiec super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kręcę się koło filcowanych torebek. Będzie ładna, ta którą zamierzasz zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jestem ciekawa tej torebki.Kolor wybrałaś śliczny ! oj aż się pochorowałam na nią bo jak wiesz mam bzika na punkcie torebek.
    Pozdrawiam i życzę miłego dziergania

    OdpowiedzUsuń