środa, września 21, 2011

Przerywnik - igielnik

Jakiś miesiąc temu postanowiłam, że nauczę się szyć. Na razie nie poświęcam temu zbyt wiele czasu, ale od czegoś trzeba zacząć. Wyprodukowałam wiec na początek poduszeczkę do igieł. Poduszeczka taka prosta rzecz wypchana watą to dla mnie za mało. Postanowiłam, że poduszeczka z materiału to będzie jedynie baza pod poduszeczkę wykonaną na szydełku i ozdobioną cekinami. Może troszkę przesadziłam z tymi cekinami, ale taka mi się podoba.

 Poduszeczka zrobiona z dwóch "granny square" z białej Virginii Aniluxu na szydełku 1,75 mm.
 Tutaj poduszeczka w świetle dziennym. To była bardzo szybka, fajna i przyjemna robótka ;)

Uszyłam coś jeszcze, ale o tym następnym razem.

1 komentarz:

  1. Bardzo efektowna, świetny pomysł na wykorzystanie kwadratów!

    OdpowiedzUsuń