czwartek, stycznia 24, 2013

Czapeczki dla najmłodszych

Rozczarowana jakością tzw. eko-skór zamówiłam dzisiaj 2 kawałki prawdziwej naturalnej skóry. Nigdy z czegoś takiego nie szyłam no i dopiero w przyszłym tygodniu się dowiem jak to jest. Do tego czasu muszę się zająć czymś innym. Kończę właśnie szydełkową poduszkę, no i mam do skończenia czapkę dla noworodka, bo zostałam niedawno ciocią. A ma to być czapeczka do sesji zdjęciowej nowego członka rodziny. Ma to być czapeczka sowa, której wzór można znaleźć tutaj. Muszę jeszcze dorobić oczy, nos i frędzle. Może zrobię jeszcze jakąś, bo na tej stronce można znaleźć darmowe wzory na wiele innych śmiesznych czapeczek dla dzieci.


Obok na tym samym zdjęciu widać moją pierwszą czapeczkę dziecinną. Obie są naprawdę malutkie. Tutaj można znaleźć tabelę rozmiarów ubranek, czapeczek i butów dla najmłodszych.

1 komentarz: